Apple Watch ar fi câștigat jumătate din piața smartwatch-urilor în 2015
Apple Watch ar fi avut un succes atât de important în 2015, încât unii spun că ar reprezenta acum jumătate din piața smartphone-urilor.
Smartwatch-ul celor de la Apple a fost cu siguranță cel mai așteptat dispozitiv de acest fel din 2015. Având în vedere că gigantul din Cupertino a reușit în trecut să revoluționeze piețele telefoanelor și tabletelor, mulți se gândeau că ar putea face același lucru și în cazul ceasurilor inteligente.
În prezent, este clar că Apple Watch nu a avut același impact precum iPhone sau iPad, însă popularitatea acestuia a fost suficient de mare pentru a-l ajuta să câștige aproximativ 50% din piață, conform companiei Juniper Research.
Samsung Gear S2, de cealaltă parte, a reușit să genereze review-uri extrem de favorabile, atât din partea publicațiilor cât și din partea utilizatorilor. Acest lucru, însă, nu a fost suficient pentru a garanta vânzări considerabile celui mai nou ceas inteligent produs de coreeni. Conform informațiilor furnizate de Juniper, ceasurile inteligente cu prețuri mici produse de companii precum Martian ar avea parte de vânzări foarte bune. Dispozitivele cu Android Wear, totuși, nu ar reprezenta decât 10% din piață (dacă luăm în considerarea numărul de dispozitive livrate).
Apple Watch este disponibil în două versiuni: de 38 și 42mm, primul având un ecran de 1,32 inci, pe când la al doilea ajunge la 1,5 inci. Rezoluțiile fluctuează puțin, fiind de 340×270 pixeli pe primul și de 390×312 pixeli pe cel de-al doilea. Există modemuri WiFi și Bluetooth 4.0 fiecare dintre ele, microfon și difuzor încorporate și ambele folosesc un procesor S1 dezvoltat de Apple.